301735, Тульская область, Кимовский район, поселок Новольвовск Телефон: 8 (48735) 3-72-95; 3-72-11 e-mail: pni.kimovsk@tularegion.ru
Mintrud Logo
Министерство труда и cоциальной защиты Тульской области

Interactieve hd ontvanger ziggo handleiding

Форумы Форум нашего сайта. Interactieve hd ontvanger ziggo handleiding

Помечено: , , , ,

Просмотр 1 сообщения - с 1 по 1 (всего 1)
  • Автор
    Аноним
    Неактивированный

.
    .

INTERACTIEVE HD ONTVANGER ZIGGO HANDLEIDING >> HERUNTERLADEN

INTERACTIEVE HD ONTVANGER ZIGGO HANDLEIDING >> ONLINE LESEN

.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

14. Jan. 2014
    Op zoek naar een handleiding in PDF-formaat? Hier vind je de handleidingen voor jouw regio.
    18. Jan. 2012
    14. Jan. 2014
    1 okt 2012 Hallo, ik heb sinds bijna 2 jaar een Hd recorder van ziggo in mijn bezit. van de interactieve ontvanger en de gebruikershandleiding van de
    Download hier gratis uw Cisco 8485DVB HD PVR handleiding. Of stel een We hadden de recorder bij Ziggo gekregen. Bij de overstap Ik ben de regel «interactieve televisie » instellen bij Systeem instellingen kwijt. Heb een keer Ik denk dat de ontvanger de handshake met de TV niet heeft kunnen maken. De TV is
    Digitale HD-recorder In de handleiding wijzen de volgende aanduidingen op gevaarlijke situaties. . Gekleurde knoppen voor interactieve toepassingen. Uw ontvanger is een apparaat dat DLNA (Digital Living Network Alliance) ondersteunt en mediabestanden . Hiermee hebt u toegang tot de Ziggo VOD services.
    19 sep 2018 Ziggo heeft een nieuwe mediabox gepresenteerd die ergens volgend jaar scherm waar maar 2.073.600 pixels opzitten (1920*1080, oftewel Full HD). .. De handleiding van ziggo zegt zelfs dat je internet via kabel of WiFi nodig hebt. nodig in je telenet ontvanger om de ontvanger interactief te maken.18. Juni 2015

Просмотр 1 сообщения - с 1 по 1 (всего 1)
  • Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.
Яндекс.Метрика
Для улучшения работы сайта и его взаимодействия с пользователями мы используем файлы cookie и сервис Яндекс.Метрика. Продолжая работу с сайтом, Вы даёте разрешение на использование cookie-файлов и согласие на обработку данных сервисом Яндекс.Метрика. Вы всегда можете отключить файлы cookie в настройках Вашего браузера.
Принять